کیهان چیست - بررسی اجمالی - کائنات

Wiki Article

برای آنکه بدانید چگونه از کائنات درخواست کنید باید اصول درخواست کردن را بدانید و رعایت کنید تا به اهداف و خواسته های خود برسید .

بطور حتم نمیتوان تمام اتفاقات و رویدادهای زندگی را به قانون کارما نسبت داد چرا که این دنیا متشکل از قوانین بسیاری است که در رخداد اتفاقات پیرامون ما نقش اساسی دارند و قانون کارما هم یکی از همین قوانین است بنابراین قرار نیست بعداز مطالعه این مقاله همه چیز را به قانون کارما نسبت بدهیم.

من توی کتاب کیمیاگر دربارع کائنات مطالعه کردم . حقیقتش دلم میخواد زبانشون و یاد بگیرم باید چیکار کنم؟

تعجب کردم که گفتید این مطالب رو اسلام قبول نداره ، اتفاقا من در تمام موارد رد پاى اسلام و تعالیم قران رو دیدم .

خب اکنون که با کارما آشنا شدید خوبه که علامت و نماد کارما رو هم بدانید چراکه ممکنه گاهی مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا گاهی فکر میکنید رفتار و یا قضاوتی که از دوستتان در مورد دیگری سر میزند اشتباه است و ممکن است دچار کارماسوزی شود اما مستقیما روتون نمیشه که بهش بگید داره کار اشتباهی میکند برای همین اگر نماد کارما را درمیان ایموجی های تلفن همراهتان بدانید مجبور نیستید که مستقیما به او حرفی بزنید و فقط به فرستادن ایموجی نماد کارما بسنده میکنید.

اگر شیشه پنجره اتاقتان را خوب تمیز کرده باشید، به محض اینکه کسی روی شیشه دست بگذارد، متوجه لکه روی آن می شوید، چرا؟!

واقعیت آن است که مفهوم کارما از آن جهت که ایده و باور هندوها می باشد و موضوع دنیای بعد از مرگ را مثل ما مسلمانان قبول ندارند، قانون کارما چندان قابل پذیرش از نظر ما مسلمانان منبع نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است که قانون جذب – طبق آنچه که در ویکی پدیا آورده شده است – یک اندیشه نوین و جدید به حساب می آید. بنابراین نمی توان آن را به سالها و قرن ها قبل ارتباط داد. به همین شکل، درک کل قوانین موجود در کائنات زمانبر است و بسیاری از آنها برای انسان ناشناخته باقی مانده است.

این قوانین متافیزیکی هستند و سعی نکنید با علوم مادی مثل فیزیک و شیمی توجیه کنید.

شما باید ارتعاش افکار و ذهنتان را در اختیار بگیرید و کنترل کنید.

تمام؟ یعنی دیگه در اون لحظه فرصتی برای جبران نیست ؟ یعنی هرکاری برای جبران بکنی در نهایت باید کارمای منفی خودت رو دریافت کنی ؟ پس انسان کی میتونه به سعادت ابدی برسه . یعنی دیگه نباید به بخشش خدا امیدوار بود؟ از این قبیل سوالات زیادند که در نهایت خیلی از اونها بی پاسخ خواهند ماند .

Ultra Intuition's utilization within the Dragon Ball Super series drastically mirrors Super Saiyan God; the consumption of a great deal of Strength from other fighters, causing the shattering of Gokū's restrictions and boosting him to a new state, just for the shape to operate out right before he could defeat an enemy who surpassed his toughness.

خدا و کائنات با هم هیچ ارتباطی ندارن و هر کدام انرژی خاصی به ما می دهند و قرار گرفتن در راه هر دوی انها مارا به ارامش می رساند و به اهدافمان نزدیکتر می کند

خانم فلورانس اسکاول شین در کتاب چهار اثر خود از قانون کارما بعنوان قانون بازی بومرنگ ها یاد کرده است؛ بومرنگی که پرتاب می شود و در نهایت به خودمان برمی گردد.

Report this wiki page