سئو و دوره آموزشی جذابیت سئو

Wiki Article

اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

تلاش ما تکمیل تدریجی این صفحه و جمع آوری نظرات افراد بیشتری است، پیشنهاد میکنم در آینده نیز مجدد به این صفحه مراجعه کنید.

کاربران دوست دارند بخوانند، گوش دهند، تماشا کنند و اگر دوست داشتند با دیگران به اشتراک بگذارند.

پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است.

من در سایتم نمی خوام که بیش از پنج نظر نمایش داده بشه و برای مشاهده همه نظرات، کاربران می بایست رو دکمه بیشتر کلیک کنند، بعد اینکه به فرص تعداد نظرات بسیار بالاست و زیر اون صفحه اعداد یک تا پنج برای حرکت به صفحات دیگر جهت نمایش ادامه نظرات هست، آیا گوگل تمام آن نظرات را به عنوان محتوای همان مقاله در نظر میگیره؟

بررسی این نظرات نشان میدهد که سئو ابعاد بسیاری دارد. مطالعه این بخش به شما کمک میکند مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را شناسایی کنید.

به نظر من فضای وب ایران در آستانه بلوغ و حرفه ای شدن خودش قرار داره و با چنین اطلاع رسانی های مفید و همه گیر؛ دیگه مثل سابق هرکسی نمی تونه ادعای فضل و کمالات در این زمینه کنه؛ مشکلی که قبلا شدیدا به چشم می خورد و گاها بعضی افراد با دور زدن گوگل موفقیت به دست می آوردن و برای خودشون تبلیغات گسترده ای به راه می انداختن، و خوشبختانه دیگه خبری از چنین وقایعی نیست.

یاد گیری سئو و وبمستری از مهم ترین مهارت هاست که می تونه درآمد میلیونی داشته باشه و هیچ وقت هم از بین نمیره .

مفهوم کلی سئو خیلی ساده هست. اون چیزی که سئو رو پیچیده می کنه رقابتی هست که جمع بزرگی از بیزنس های آنلاین همگی برای بدست آوردن اون جایگاه های بالا دارن. یعنی شما باید انواع تکنیک ها رو در یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره به کار ببندی تا بتونی حداقل جزو ده تای اول باشی.

با این حال هنوز بسیاری از فاکتورها ثابت مانده است. گوگل همیشه بر روی کیفیت محتوا و رضایت کاربران تاکید داشته است.

سئو یعنی به موتورهای جستجو بگوییم ما بیشتر از دیگران مخاطبمان را دوست داریم!

تعبیر بسیار جالبی داشتید. استفاده از مثال های اینچنین برای بازتعریف مفهوم سئو کمک میکند تا افرادی که به تازگی با این حوزه آشنا میشوند درک بهتری از مفاهیم مرتبط با آن داشته باشند. از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاس گزاریم.

سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

پس تا آنجا که میتوانید برای کاربرانتان خوب و بهینه باشید.
سئو تفاوت یک سایت موفق که جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و بازدیدکننده زیادی را جذب میکند را با سایر رقبا مشخص میکند.

بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید.

حالا هرچه افراد معتبر و شناخته شده از شما تعریف کنند، گوگل از این دوستی و ارتباط مطمئن تر می شود. فراموش نکنید اگر این تعریف و تمجیدها ساختگی باشند، ممکن است تاثیر معکوس داشته اينجا باشد و اعتماد بین این دو را از بین ببرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت وبسیما برتر محفوظ است.

موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدت ها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد.

تلاش مستمر برای به روز رسانی محتوای بهتر و خلق تجربه ای کم نظیر برای مخاطب مسابقه ای عادلانه با رقبا به راه می اندازد و اینگونه مخاطب شما را به جایگاه اول می رساند نه گوگل!

دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود.

حالا ما هم باید برای جامعه هدف خودمون اونقدر زیبا و تودل برو باشیم! تا ما رو به عنوان نزدیک ترین و بهترین دوستش نگاه کنه…

الگوریتم های گوگل هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند و فریب آنها امروز کار دشواری محسوب میشود.

الان ستاره هامون برگشته. حالا میخواستم بدونم این مدل اکسما برای چه صفحاتی استفاده میشه؟ یک وقت به سئو سایت مون آسیبی وارد نکنه؟

استاد تگ های که نو ایندکس هستن آپدیت بشن و مرتبا” محصولات جدیدی توشون قرار بگیره از این حالت در میان ؟

زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند. اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید.

برای اینکه راحت تر به این قضیه نگاه کنید، باید ماموریت اصلی گوگل را بشناسید. این موتور جستجو میخواهد تمام اطلاعات موجود در فضای دیجیتال را به شیوه ای دسته بندی کند تا کاربری که به این اطلاعات نیاز دارد، به راحت ترین شیوه و با سریع ترین زمان، به آن برسد.

یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه. در اینصورت سئو فرآیندی بسیار ساده و شیرین داره. بررسی مارکت، بررسی سطح رقابت و کیفیت رقبا، انتخاب کوئری های مناسب و در نهایت زمانبدی درست به متخصصان سئو کمک می‌کنه تا فضای رازآلودی که عموم مردم از سئو دارند شفاف بشه و بتونه علاوه بر کسب رتبه و بازدید خوب، مشتریان جدید رو برای پروژه ایجاد کنه.

Report this wiki page